lauantai 19. heinäkuuta 2014

PINKKI PERJANTAI

Pinkki on ollu mulle kauhu väri vuosia. Oon karttanu sitä ku kissa kylpyä ja ajatellu aina että se saa blondin näyttämään... No vielä blondimmalta? Mutta tähän on tullut muutos!! Tämä ihanuus löytyi Monkin nettikaupasta pari kk taaksepäin. Ärsyttää kun sitä välillä luo itselleen rajoitteita ajattelemalla että "ei tuo mulle sovi" ja kieltämään asioita ennakkoluuloisesti itseltään. 

Käytiin äidin kanssa torstaina kirppari kierroksella! Äiti on se joka on mut kirppishaukaksi opettanu. Vielä kun äiti asui Rovanimellä saatettiin monesti vapaapäivänä tai töiden jälkeen kiertää yhdessä kaikki mahdolliset paikat läpi. Kontissa oli Aarrejahti eli kaikki vaatteet ja kengät oli -50%!! IIkkss ja arvatkaa mitä mie sieltä löyyysiin. No nuo läskipohjakengät ja makso vain 2,5e! Oon ihan fiiliksissä löydöistä. Matkaan tarttu myös paita ja hame joka odottaa pientä tuunausta. Esittelen ne aikanaan ;)

 MEKKO MONKI // KENGÄT KONTTI // TAKKI JC // PONNARI GINA

13 kommenttia:

  1. vau ja vau! ei voi muuta sanoa!!<3 hei onko sulla muuten jonkinlainen kameranjalka!! ja mimmonen jos on, mun pitäis kans hankkia jos ei aina löydy kuvaajaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauvauuu kiittii :) No siis tiiäkkö mitä.. Mulla toimii jalustana pyörän tarakka ja siinä päällä takki jonka päälle taiteilen kameran aina :D haha tarvisin oikeen kamerajalustan tosi kipeästi. Ite ittensä kuvaaminen on vähä hankalaa..

      Poista
  2. Oon ihan täysin samaa mieltä tosta pinkistä väristä - se tosiaan saa blondin näyttämään blondimmalta :D mutta sulle toi käy yllättävän hyvin ja upeat kengät :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla etten ole ainoa!! Kiitos paljon :) Suosittelen kokeileen

      Poista
  3. Löysimpä juuri ihanan uuden blogin! :-)

    VastaaPoista
  4. Eksyin sun blogiin sattumalta, ja onneksi eksyinkin! Tosi laadukas blogi, ja mahtava tyyli sulla<33 Täytyypä jäädä heti lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö!! Ihana sattuma :) Ja tuhannet kiitokset tervetuloa matkaan vaan!

      Poista
  5. Vauu mikä blogi!! ♡ löysin tänne sattumalta jostain ja pakko jäädä seurailemaan :) ihanan laadukkaita kuvia ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kiitos! <3 Ihana kuulla että kuvista on joksikin koska tosiaan itselaukasimella tällä hetkellä kuvailen. Tervetuloa vaaan :)

      Poista
  6. Mun oma heltis Gigantista hintaan 40e muisttakseni (http://suuntaviiva.blogspot.fi/2014/06/satsaus-valokuvaukseen-tripod.html) ja oon ollut älyttömän tyytyväinen! Yks parhaista ominaisuuksista on kameraan kiinnitettävä levyalusta, joka puolestaan kiinnittyy podiin, joten kameran saa lennostakin helposti irti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...ja tän piti tulla vastauksena ensimmäiseen, eli kolmijalasta puhtuaan, mutta jotenkin hyppäs nyt tänne loppuun...

      Poista
    2. Noniiin! Kiitti vinkistä pitää kattoa jos jaksais ostaa ihan kunnon vehkeet joskus :)

      Poista