tiistai 29. heinäkuuta 2014

KIMPPA KUVAUKSET


ALUSVAATTEET NELLY.COM // URHEILULIIVI H&M // HUPPARI H&M (kirppis) // HOUSUT H&M // LAUKKU GINA//  KENGÄT VAGABOND

Käytiin tosiaan eilen ihanan Paulan kanssa kuvailemassa kahdestaan! Kerettiin kuvailemaan auringon paisteessa just ennen sitä eilistä jäätävää ukkosta joka löi koko Rovaniemen sähköt poikki :D Ylemmät voimat halusivat selvästi meidän onnistuvan näissä kuvissa. Olen super tyytyväinen kuviin ja oli kerranki valinnan vaikeus siinä mitä jättää pois, siksi normaalia suurempi kuva määrä. Calvin Kleinin puuvilla rintsikka on niin makee että sitä kehtaa topin raosta vilauttaa! Saman setin brief- alaosa sopii boyfriend farkkujen ja napatopin kanssa yhdistettynä. Se on yhdistelmä jota aion kokeilla. 

10 kommenttia:

  1. siis vau tulipa upeita kuvia sinusta !! <3 Mulla oli naamavärkki ihan kärsivän näkönen joka kuvassa :D vaikka muuten kuvat oiski ollu tosi hyviä!!! piru, onneksi sinusta saatiin tosi hyviä kuvia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäää eikö mikkää onnistunu :( Soriii mulla pittää opetella tätä kuvausta vielä! Näihin oon super tyytyväinen! <3

      Poista
  2. Taas aivan upeita kuvia Milla! Oon ihan kateellinen miten jaksat ja kerkeet koko ajan postailla näitä asukuvia! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Hahaa mulla niin alkuhuuma päällä että tuntuu siltä että koko ajan pyörii kuvaus idiksiä päässä :) Toivottavasti se pysyy näin, mutta luulen että jossain vaiheessa ei ehkä ihan joka päivä matskuu tuu.

      Poista
  3. aivan ihania kuvia! <3 mä oon aina haaveillut tuollaisista alusvaatteista ja ihanaa, kun nyt tiedän mistä niitä saa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule kiitoos! Mie sain kans oman aikani ettiä ennen ku täydelliset tuli vastaan! Ihana jos oli apua :)

      Poista
  4. Millä kiharrat sun tukkaa? Aivan ihana :)

    VastaaPoista
  5. Kiitoos! Kiharran Remingtonin Pro Stylerilla :) Se on vähän niinku Pearl wand mutta kahdella "tikulla" :D u know

    VastaaPoista