torstai 11. syyskuuta 2014

SCUBA SHIRT

Kaikki sporttinen, materiaaleista malleihin, on kiehtonu erittäin paljon viime aikoina. Uusin mielen pinttymä on scuba- materiaali. Suomeksi siis neopreeni eli sukellusasuja muistuttava matsku, mitä oikeestaan molemmat asun vaatteet on. 

Pusero on H&M Go gold- yhteistyömallistosta joka suunniteltiin Ruotsin talviolympialaistiimille kisoja varten. Pusero oli puoleen hintaan ja muitakin malliston tuotteita oli yllättävän paljon jäljellä! En ymmärrä miksei tämmöset jutut myy? Ite olin ihan pähkinöinä löydöstä! 

Useimmiten mua miellyttääkin eniten just ne vähän erikoisemmat alerekkeihin päätyvät jutut. Tulee halvemmaksi olla vähän omituinen ;)

Onko muita omituisten otusten kerholaisia?

 PUSERO H&M // HAME H&M // KENGÄT H&M

PS. Nyt jälkeenpäin kun kattelen tätä paitaa kuvista, arvatkaa mikä mulla siitä tulee mieleen? Miekkavalas! Hahaa, what has been seen cannot be unseen..

8 kommenttia:

  1. ihana asu taas!! ihan parasta ku voi viel käyttää hameita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thääänks! Eikö ookki? Oon ollu paljain säärin melkeen koko viikon :)

      Poista
  2. ihania kuvia :)

    http://sinaviola.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia jälleen kaunotar ♡♡ mua kiehtoo kyseinen materiaali myös, mut jotenkin silti tuntuu etten osaisi/usklataisi käytyää ite :D aina ihastelen kyllä muiden erilaisia asukokonaisuuksia, etenkin sinun ja paulan ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ettääää sinua taas kauniissa sanoissas <3 Uskalla kokeilla!! Mulla oli eka tosi tönkkö ja hartiakas olo, mutta ku siitä fiiliksestä pääs ohi nii ai että! Anna meidän inspiroida sinua kokeilemaan jotain kivaa uutta ;)

      Poista
  4. ihan hullun siisti asukokonaisuus! :)♡

    VastaaPoista