torstai 18. syyskuuta 2014

BODY CHAIN

NEULE 2HAND // BODY CHAIN // TAKKI H&M // FARKUT DR. DENIM // KENGÄT H&M

Siis mie oon niin löytäny mun uuden lemppari asusteen. Body chain löytyi Hennesiltä viime viikolla kun oltiin heräteostoksilla kaverin kanssa. Se lähti siltä seisomalta molemmilla matkaan! Oon aiemmin aatellu että tämmöset "vartaloketjut" on jotenki tosi rajuja tai vähän liian rokahtavia mulle :D Tämä mielikuva muuttui välittömästi kun testasin ketjua päälle, tää oli tosi positiivinen yllätys! Viikonloppuna pietin tätä topin kanssa mutta yhtä hyvin menee näin neuleenki päällä - vai mitä ootte mieltä?

PS. Hei ihanaiset teillä on perjantaihin klo 00.00 asti aikaa osallistua hiusdonitsi- arvontaan!! Arvon voittajat Oulusta käsin ja julkistan tuloksen lauantaina :)
Arvontaan (klick!)

14 kommenttia:

  1. Oi mikä asu,näyttää todella hyvältä! :)

    VastaaPoista
  2. En kestä kun olet niin kauhean herttainen ja kaunis ja tyylikäs! (:

    VastaaPoista
  3. Mäki oon mietiskelly noita vartalokoruja, mutten oo koskaan päätynyt ostamaan. Tässä asussas kyllä toimii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans meni vähän aikaa sulatella idistä.. Kantsii kokeilla ;) Itte yllätyin tosi positiivisesti!

      Poista
  4. Näyttääpä kyllä hyvältä, ihan koko paketti ♡

    VastaaPoista
  5. Ihana! En oo edes aikasemmin nähnyt tuollaisia, pitääpä joskus kokeilla kaupassa tollasta, ihana!

    VastaaPoista
  6. voi vitsit tulispa meiänki myymälään tommosia! oon nimittäin varmaan vuoden ajan jo meinannu tilata ebaysta mut se on liian vaivalloista :-D voihan jyväskylä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooii toivottavasti tulis! Ootko kattonu ettei H&M nettikaupasta löytyis näitä? Onnea etsintäään ;)

      Poista