tiistai 16. syyskuuta 2014

KYLÄLUUTA

TAKKI H&M // T-PAITA 2HAND //HOUSUT BLACK SWAN* // KENGÄT VAGABOND
*saatu

Käytiin pitkästä aikaa Tonin kanssa kuvailemassa perjantaina hetki ennen Helsinkiin lähtöä. Olipas huippua olla vaan ja heilua kun toinen nappaa kuvat :) Jalassa oli eilen kuvissa vilahtaneet Black Swanin collegehousut joita ra-kas-tan! Nää niin mukavat ja istuu - paras kouluvaate ikinä.

Reissu oli aivan huippu! Lyhykäisyydestään huolimatta kerkes tehdä paljon ja tavata monta tuttua. Vietettiin tupareita ja illalla käytiin ulkona. Kerkesin tehdä täsmäiskun H&M Homeen ja pääsin elämäni ensimmäistä kertaa metroon(!!!). Hahaa tuli kunnon landepaukku-olo ku olin niin innoissaan.

Loppuviikosta hyppään taas junaan mutta tällä kertaa kohti Oulua! Oon kunnon kyläluuta, mutta näin se menee ku kaverit asuu ympäri Suomea nykyään. Toivottavasti siellä on jo ruska! Jos VR:llä ois joku bonuskortti, mulla ois niiin leimat täynnä tän syksyn jäljiltä.

Parasta alkuviikkoa!

14 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, niin onnelliselta näytät! :) Milla kerroppa jotain itselaukaisinkuvausvinkkejä! (vaikka näissä nyt olikin kuvaaja) Miten saat kameran tarkentamaan oikeeseen kohtaan? Ilmeisesti ainakin käytät sitä kaukosäädintä, mun kameraan sitä ei kai saa... aaarghh. :D Onko sulla jakaa mitään niksejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaww kiitoos :) Hei tiiäkkö mitä, mie oon tekemässä postausta aiheesta! Heti kun kerkeen Tonin kaa kuvata mua kuvaamassa :D Selitän siinä postauksessa tarkemmin.. Mulla toimii puhelin laukasimena ja kamerassa on automaattinen tarkennus

      Poista
    2. Loistavaa että aiheesta tulossa postaus!! Kiitos ihku! :)

      Poista
  2. Ekaa kertaa metrossa :-D Et oo tainnut paljon reissata ulkomailla? t. toinen Lapintyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa oon mie jonku verran! Mutta jostain syytä en semmoseen vekottimeen oo ikinä joutunu :D

      Poista
  3. Beautiful look. :) Happy Tuesday, Lali

    VastaaPoista
  4. Miekin taidan olla ra-kas-tu-nut noihin housuihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aahhh mie kaaannss <3 Tuleeko meille kolmio draama? :D

      Poista
  5. Siis apua, noi housut todellakin on täydelliset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ookki!! Iiiks tilaa kans, Black Swanilla on nettikauppa ;)

      Poista
  6. ihanat nuo pöksyt ja sie tieteskin <3 <3

    VastaaPoista
  7. Odotinkin, että nään kuvia housuista sinun päällä ja täytyy sanoa, että taisin rakastua vieläkin enemmän :D ai että! Asukokonaisuus on ihan nappi<3 Nousi kyllä yhdeksi lemppariasuksi mitä oon täällä nähnyt<3

    VastaaPoista