maanantai 22. syyskuuta 2014

20 FAKTAA!

Kyselin teiltä toiveita jokin aika sitten mitä haluaisitte multa blogin puolella lukea. Joku toivoi hieman syvällisempaa postausta minusta. Toivottavatsi näiden "faktojen" kautta saisitte hieman paremman idiksen siitä millainen tyyppi oikeasti olen :) Seuraava toivepostaus valmistuu ensi viikolla. Kuvituksena toimii näin lappalaisittain mielfie x 100

Ja nyt faktat pöytään:



1. Pelkään yli kaiken mustekaloja. Mikä on tosi outoa koska en ole koskaan oikessa elämässä sellaista nähnyt! Ja toiseksi, olen asunut koko elämäni napapiirillä missä sinisimpukkaa erikoisempaa vesieläintä ei löydy.

2. Oon meidän perheen vanhin lapsi ja mulla on viisi sisarusta.

3. En osaa edlleenkään kuukausia englanniksi!! Mikä on ihan käsittämätöntä koska opiskelen englanniksi :D Oon eläny tähän päivään saakka siinä uskossa että olin poissa koulusta sinä päivänä kun ne opeteltiin. 7 ja 8 kertotaulut ei myöskään jääny ikinä mieleen. Tästä huolimatta osasin esim. kaikkien sadan Pokemonin nimet heittämällä. Miten niin mulla on valikoiva muisti..?

4. En osaa käyttää korvakoruja. Ostan niitä aina tasaisin väliajoin tavoitteena totuttaa itteni niihin, mutta aina ne jää laatikkoon makaamaan. Poikkeuksena sääntöön on yhdet överi isot korvikset jotka on ihan lempparit, missä ei taas ole mitään järkeä.

5. Oon aina halunnu tatuoinnin! Muutama idea on pyöriny mielessä jo vuosia muuttumattomana, mutta jostain syystä en saa vietyä asiaa eteenpäin. Ihailen mun siskoa joka uskaltaa ottaa upeita kuvia ilman tämmöstä yliajattelua.

6. En ole ikinä ajanut B- korttia. Omistan M,T kortin, eli saan ajaa: skootteria, mopoa, kelkkaa ja traktoria. Tästä huolimatta traktoriin en oo koskaan koskenutkaan.

7. En pysty käyttämään muita kun valkoisia nilkkasukkia tai mustia pitkävartisia. Kaikki kuviolliset värikkäät sukat on mun suurin kauhu. Poikkeuksena nyt taas nuo sporttisukat jotka saa tarkotuksella näkyä.

8. Ollaan Tonin kanssa alettu harrastaan geokätköilyä. Keväällä kätköiltiin enemmänki mutta nyt muuton jälkeen ei olla keretty tehdä mitään!

9. Suoritin kaksi työharjoittelua ulkomailla lukioaikona. Olin kaksi kuukautta Espanjassa Murciassa ja kuukauden Skotlannissa Edinburghissa.

10. En ole koskaan sen suuremmin tykännyt liikunnasta. Viimeiset pari vuotta jaksoin käydä salilla, mutta nyt muuton jälkeen en ole löytänyt aikaa/ motivaatiota minkäälaiselle urheilulle. Tähän pitää tulla muutos!


11. Oon aivan kauheee sokerihiiri! Napostelen karkkia (ja nykyään koulussa munkkeja) päivittäin. Irtokarkit on mun heikko kohta.

12. Rakkaus vaatteisiin taas syttyi joskus ala-asteen loppupuolella. Muistan kun aloin tuunaamaan vaatteita äitin ompelukoneella ja keräilin leikekirjoja Mix- ja Suosikki lehdistä. Mun tyyli-ikoneja oli Gwen Stefani ja Kelly Osbourne.

13. Rakastan tehdä asioita itse! Iän myötä oon oppinu arvostaan mun mummoja ja äitiä jotka on äärettömän taitavia käsistään :)

14. Tunnustan olevani Harry Potter- fani henkeen ja vereen! Fanitus alkoi aika myöhään, lukion alkupuolella muistaakseni. Jos saisin kutsun Tylypahkaan oisin niin Puuskopuhissa!

15. Oon tosi kova ressaaja. Huolestun tosi helposti ja paniikki nousee nollasta sataan sekunnissa! Kavereilla on tapana sanoa että mulla on kaks ilmettä: huolestunut ja hyvin huolestunut.

16. Oon kissa- että koiraihminen. Rakastan kaikki ruttuturpaisia otuksia: mopseja, griffoneita ja persialaisia kissoja <3 Meillä on ollut kaksi griffonia Otto(bruxellois) ja Helka(petit brabancon).

17. Kosmetiikkaa ostettaessa oon tosi pihi! Ostan aina halvimmat mahdolliset meikit ja hiustuotteet. Käytän kaikki meikkivoiteet viimeiseen tippaan ja puuterit reunoja myöten. Vaatteita ostettaessa ei taas ole minkäänlaisia estoja..

18. Lemppari tv sarja tällä hetkellä on Game Of Thrones. En tosin uskalla kattoa kaikkia raakoja kohtauksia.. Laitan monesti silmät kii :D

19. Jostain syystä oon aina ollut huono kirjottamaan. Yhdyssana ja pilkkuvirheet on tosi yleisiä mun teksteissä. Pistän Tonin monesti oikolukemaan mun postauksia.

20. Keräilen muumimukeja. Kuulun Facebookissa muumimuki-keräilijöiden insideryhmään :D

PS. Paljastuiko jotain shokeeraavaa? :D Muuttuko käsitys siitä millainen Milla täällä kirjottaa?

25 kommenttia:

  1. Hassua. Minun fakta: Oon oikeasti laiska lukemaan blogeja hups, mutta sinun blogia jaksan lukea pakottamatta itseäni siihen. Sellaiset blogit on aarrelöytöjä :)

    VastaaPoista
  2. Voi miten söpöjä kuvia ;) Tällaisia fakta-postauksia on aina hauska lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitti! Kiva välillä vähä vaihtaa ilmetta ;)

      Poista
  3. Mitä meikkejä käytät sun arkimeikissä?+oot tosi kaunis:)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän vähä sitä sun tätä! Bb-voide, kulmakynä ja poskipuna on H&M, ripsari ja eyelineri on lorealilta (Million lashes waterproof ja slim liner), puuterit rimmeliltä muistaakseni.. ja pan-stick+ luomivärit max factorilta. Vaihtelee usein mistä ostan mitäkin! Oon tarjoushaukka >:)

      Poista
  4. Mulla vähän sama juttu noitten korviksien kanssa! Tai ei mulla oo ollu edes reikiä enää moneen vuoteen... :D Ja samaistun niin tohon ressaukseen!

    Ps. Vitsi oot sulonen noissa kuvissa! :)

    http://lovingtlthings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo!! Se on ihme miten kivoilta ne aina muilla ihmisillä näyttää muttei ikinä istu ittelle :D Mulla kans umpeutu reiät jo vähän aikaa sitten.. Hahaa huippua etten oo ainoo!!

      Kiitos <3

      Poista
  5. ihan hullun ihana postaus! :)<3

    VastaaPoista
  6. Eikä miten ihana postaus!! Ja hullun hauskat kuvat - miten voitkin olla aina noin säteilevän kaunis?? :D Itekin luin teininä paljon Mix-lehteä - Gwen Stefani ja Kelly Osbourne tulivat sen kautta varsin tutuiksi! :D

    Olisi muuten kiinnostavaa tietää, mistä blogin nimi Lack of Colour tulee - miten se liittyy Millaan? Olet niin pirtsakka ja räiskyvä persoona, etten pidä sinua kauhean värittömänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooooi kiitos! <3 Tässähän ihan häkeltyy.. Mix oli kunnon asenne lehti - back in the day :D

      Perustin ekan blogin lukioaikoina joka oli toiminnassa n.2 viikkoa, se oli saman niminen. Silloin annoin nimen musamimminä Death cab for cutien biisin mukaan :) Sillä ei sinänsä sen syvällisempää merkitystä ole. Se on mulle tavallaan muisto nuoruudesta ja ainoa nimi jonka tuntui oikealta!

      Poista
  7. Onpa ihana tämä sun blogisi :) Jotenkin mä ajattelinkin, että sulla voisi olla blogi, kun oon sut pari kertaa nähnyt koululla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Niinkööö! Hyvin haisteltu en voi muuta sanoa ;) Hauskaa että tänne löysi joku samasta koulusta!

      Poista
  8. Kosmetiikkatuotteissa pihiys yllätti, mutta yhdistää! Mulla kyllä kynsilakkoja löytyy, mutta sama teema mekkien kanssa. Mulla notkuu laatikot luomivärejä vain koska oon niitä aina jostain saanut, muuten mennään meikkivoide-puuteri-linjalla ja nekin on tyyliin Lumene-Manhattan-L'Oreal –osastoa. Ainoa poikkeus on MaxFactorin vedenkestävä ripsiväri, josta en luovu! (Jumppaohjaaja-ajoista jäänyt mieltymys)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans kaapit kailenlaista meikkipurkkia täynnä.. Ikinä en niistä mitään ees käytä :D Muttamat perus jutut pysyy, mutta suurin osa valikoituu täysin hinnan mukaan :)

      Poista
  9. ihana että toteutit tämän mun toiveeni<3 Oli ihana lukea susta juttuja<3 Kiitos tästä :'')) niin söpöjä kuviakin postaus täynnä<3

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Oliko tässä että oot täysi ADHD-pakkaus, ihana sellainen tietysti. <3

    -Anu

    VastaaPoista
  12. Huomaa kyllä, että olet huono kirjoittamaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä ittelläki vähä harmittaa.. Mutta pyrin tässä koko ajan opettelemaan semmosta sujuvampaa selittelyä kuvien kylkeen :) Tekemällä oppii!

      Poista