torstai 9. lokakuuta 2014

LOKAKUUN INSPIRAATIO

Eilen illalla kokosin kollaasin kaikesta ihanasta mikä inspiroi minua juuri nyt: Neuletta neuleen kanssa, puuterin sävyt, naisellisen ja sporttisen tyylin yhdistäminen, lanteille solmitut puserot, oversized-mitoitus, metallinhohto, harmaa, kerrospukeutuminen ja isot kuorilaukut. 

Inspiroitukaa ihmiset!!


*Kuvat Weheartit

Oon viime aikoina herätellyt mun uinuvaa wehearit-tiliä. Joskus olin hyvinkin vannoutunut käyttäjä, mutta alkuhuuman jälkeen aktiivisuus lopahti. Sitä paitsi Pinterest taitaa olla nykyään suositumpi näiden kuvahommien suhteen? Siihen en oo oikeen vielä kerenny tutustumaan.


PS. Koska ootte ollu niin huippuja aktiivisen kommentoinnin suhteen viime aikoina, haluan kuulla teistä lisää >:) Mitäs piditte postauksesta? Haluatteko nähdä inspiraatio-kollaaseja tulevaisuudessa? 

10 kommenttia:

  1. oooo ihania kuvia! mikä sun weheartit on? alan mielellään seurailemaan :-)

    VastaaPoista
  2. Miksei! :) Oikean sarakkeen eka kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtista! Pittää ottaa tavaksi :) Mulla on ehkä pakko saada tuo hame ku toi mallisto tulee myyntiin..

      Poista
  3. Ois kiva jos tekisit semmosia vaatekollaaseja myös :)

    VastaaPoista
  4. Kollaaseja kehiin vain, tämä tässä ainakin oli ihanan inspiroiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee mahtista että näistä siis tykätään!! Näitä on nimittäin kiva tehdä :3

      Poista
  5. Hieno kollaasi (tosin sun omat asukuvat on mun mielestä 100 kertaa inspiroivampia kuin yksikään näistä otoksista:))! Suosittelen lämpimästi Pinterestiin tutustumista - muodin ystävälle ja inspiraatiota omaan pukeutumiseensa kaipaavalle kyseinen kuvapalvelu on oikea aarreaitta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaww, ihana kiitos! :3 <3 Mie oon kans kuullu että kun sen kanssa pääsee tutuiksi nii sieltä voi löytää vaikka ja mitä! Pitää kokeilla!

      Poista