sunnuntai 12. lokakuuta 2014

JAA HYMYSI!

Mitä blogiyhteistöihin tulee oon piettäny melko tiukkaa linjaa sen suhteen mihin lähden matkaan. Ehdottoman tärkeää mulle on se, että kampanjan idea on sellainen joka merkitsee minulle jotain ja pystyn seisomaan selkä suorana tuotteen takana :) Iso syy siihen miksi lähdin matkaan on se että olen käyttänyt merkin tuoteperheestä etenkin huulille tarkoitettuja tuotteita jo vuosia!

Niin pitkään kuin muistan mun huulet on ollu erittäin herkästi rohtuvat. Nuorempana testailin kaikkea bebantheenista vaseliiniin mutta huulet aristelivat hoidosta huolimatta. Välillä oikeen nolotti kun huulet punotti ja iho kuoriutui. En ikinä ole tutkituttanut syytä kuivumiselle, olen aina aatellu että se johtuu atooppisesta ihosta tai jostain vastaavasta. Kuivumisesta johtuvat haitat on lähinnä kosmeettisia, etenkin nyt säiden viiletessä huulimeikkiä on tosi hankala käyttää. Tästä ehkä johtuu se etten meikatessa korosta huulia juuri koskaan. 

Ajan myötä iho on rauhoittunut ja kunhan rasvaa huulia normaalisti ei asiaan edes kiinnitä huomiota! Mulla on tapa viljellä kaiken maaliman rasvapuikkoja ja rasioita joka laukkuun ja takin taskuun >:) 

Näistä Lip buttereista lemppari oli Rasberry rosé - tuoksuu hyvälle ja sävyttää hennosti huulia samalla!

*saatu

Nyt siis Nivea ja Labello haluaa kutsua teidät kaikki matkaan Labellon kampanjaan! Matkaan pääsee ottamalla selfien yksin tai kaverin kanssa ja tägäämällä #ModelLipsFI. Kuvan voit jakaa joko Instagramiin tai Facebookkiin. Kuvalla osallistut kisaan jonka palkintona voittaja pääsee tähdeksi Labellon mainokseen Cosmopolitanin sivuille! Lisätietoa kilpailusta Labellon nettisivuilta (klik!)

Ottakaa siis kaveri kainaloon ja hymyilkää yhdessä vaikka näin sunnuntain kunniaksi! :)

2 kommenttia:

  1. Nuo lip butterit on kyl mun ehottomia lemppareita! ♥ aina mukana muutama laukussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, nää on kyllä ihan bestiksiä :) Mulla kans aina yks taskussa!

      Poista