perjantai 16. tammikuuta 2015

TOTAALINEN MUMMOUTUMINEN

PAITAPUSERO ONLY / NEULE ICHI / HOUSUT PIECES / TAKKI H&M / KENGÄT ADIDAS (2HAND)


Oon alkanu huomaamaan ittessäni muutamia erittäin huolestuttavia piirteitä. Miehen reissatessa toisella puolella maapalloa, yksinolo alkaa tehdä tehtävänsä, minusta on tulossa ihan täys mummo. Oireita: Oon aivan liian perillä siitä mitä Kauniissa ja Rohkeissa tapahtuu(mie en kestä ku Quinn Fuller koittaa pilata Billin ja Brooken häät!!!), katson uutiset kaks kertaa päivässä, nukun villasukat jalassa ja fleeceasu päällä, saunassa oon käyny kolmesti viimesen viikon aikana ja eilen iski ihan mahoton karjalanpiirakka-himo?? Kyllä se tästä, tiistaina helpottaa.

Pakkasen painuessa nollan pintaan uskalsi pitkästä aikaa heittää hieman kevyempää kenkävarustusta jalkaan. Uudet UFFilta bongatut superstarssit pääsi perusteellisen puunauksen jälkeen käyttööN - nää on ihan tuliterät!! Valkosia versioita on näkyny liikenteessä huomattavasti mustia enemmän, mutta nääki on makeet! Vai mitä ootte mieltä? Voiko tämmönen mummo ennää tämmösiä peittää?

Ps. Oon oikeasti niiiiin kampaajan tarpeessa tän juurikasvuni kaa!! Ihan hävettää. Vieläkö se ombre-värjäys oli muotia?

SEURAA BLOGIA: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGILISTA / BLOGLOVIN

22 kommenttia:

  1. Älä huoli, *ombre-värjäys on edelleen aika in, looking good sis 💕

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä sun tyvi sointuu kivasti tuohon latvaan. Se on ihanan luonnollinen, muttei mikää mummo-tylsä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkööö? :D Hittooo ehkä se vaan pistää omaan silmään muita kovemmin, thanks! :)

      Poista
  3. Aahahahah munki tarttee ilmeisesti sit liittyä mummoklubiin ku oon ihan hyvin perillä Kaunareista oli poikkis sitten maisemissa tai ei :----D Mut mä pistänki viel paremmaks (vai pahemmaks?) ku myös EMMERDALEN juonikuvioista oon kärryillä xDD Ei kait täs mitään....total grannyfication indeed :]

    Hittoooooo nää sun superkirkkaat ja hyvälaatuset kuvat vetää niiiiiiin kadeks, itellä ei edelleenkään oikeen ketään lähistöllä kuvaamassa riittävän valosaan aikaan (tai ei tarpeeks usein ainakaan) vaikka mieli tekis päivitellä ja kuvailla asuja vaikka joka päivä...:((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muutaku tervetuloa posseen vaaan! :D Se on oikeeesti yllättävän hyvä sarja!! Ja joo myönnän että oon parina aamuna katto Emmerdalenki, ku kaunareiden jälkeen tulee arkiaamusin tuplajaksot haahah ::DD Tänää oli jännät paikat siellä ladossa sen pyssyn kaa eikö??

      Kiitooos <3 Mie niin innolla ootan sun postauksia, ne on aina niin ihania!! Me ollaan tuon Jennin kanssa alettu piettää kuvaustreffejä päivä aikaan nii saadaan kuviin valoa. Etit jonku samoilta huudeilla asustelevan blogaajan ja autatte toisianne :)

      Poista
  4. Just katoin että ihanan luonnollisen näkönen sun tukka, siis kaikella mahdollisella hyvällä tapaa! Sinuna jos on ihan PAKKO päästä eroon juurikasvusta niin laita pelkkiä tyviraitoja. Pysyy luonnollisen ja eläväisen näkösenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi etttääää, miten mie en itte osaa kattoa sitä yhtään tuolleen! Mutta ihana kuulla että se ei oo niin paha ku kuvittelen, kiitos :) Jooo ne just mulla olikin mielessä kun kampaajan penkille pääsen. Kiitti vinkistä ;)

      Poista
  5. Sun tukka on just ihanan luonnollinen <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsiiiit kai se pitää sitte uskoo että se on ihan jeees! Kiiitos :) <3

      Poista
  6. Sun hiukset ei oo lainkaan pahat! Luonnollisuus kunniaan! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsit pimpulat, kiitos!! :) Tuli parempi fiilis tästä tukasta nyt!

      Poista
  7. Ihana asu! :-) Tuntuu näitä asukuvia selaillessa, et sun vaatekaappi on pohjaton!! Mutta pohdiskelin tässä vaan, että ootkohan maininnu täällä et mitä opiskelet? Joko multa menny ohi tai oot salaperäinen... Olisi siis mielenkiintoista tietää xp

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi kiitos :) Ei se pohjaton ole, mutta kun uutta tulee ostettua niin samalla myyn vanhoja vaatteita pois, eli vaihtuvuutta on! Hahaa, en mie sitä salaile, instagramissa se lukee jo biossa, eli tradenomi tutkintoa englannin kielellä!

      Poista
  8. Hohoo olet varsin tyylikäs mummo! Siis mä just katoin et sun tukka näyttää varsin hyvältä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa tattista! :D Hittolainen, miten kaikki muut on sitä mieltä paitsi mie.. Kiitos siitäkin :)

      Poista
  9. Hei super kiva sun blogi! Pitäis nyt itekin aktivoitua tonne kirppiksille, jos tekis ees puolet yhtä hyviä löytöjä ku sä :D
    mä kirjottelen täällä: http://mirrorwritings.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooii ihana kuulla että tykkäät! :) Aktivoidu ihmeessä! Kirppiksillä kiertely kannattaa AINA. Piste.

      Poista
  10. Hei mä bongasin tän asun ihan livenä koululla! :)) Ja oikein hyvältä näytti! Ens kerralla mä tuun kyl nykäsee hihasta, yleensä sitä vaan viipottaa siel niin kiireessä mukamas.. :) Varo vaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinköööö :D Hahaa huippua, kiitos! No todellaki tuuut ;) Mie oon valmiina!!

      Poista
  11. Vau tosi kiva asu! :-) Miks mun mielestä toi juurikasvu ei näytä yhtään pahalta?

    - P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti, Ihana kuulla ettei se häiritte muita! :D Kiitos! :)

      Poista